JAK KUPIĆ WĘGIEL W RAMACH ZAKUPU PREFERENCYJNEGO W MIEŚCIE OTWOCKU
ZASADY ZAKUPU WĘGLA PO PREFERENCYJNEJ CENIE
1. Należy wypełnić i złożyć wniosek w Ośrodku Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Sosnowa 4 lub przesłać za pomocą platformy ePUAP. Wniosek powinien być wypełniony przez tę samą osobę, która ubiegała się o dodatek węglowy (nie jest to warunek konieczny lecz ułatwi weryfikację).
2. Wzór wniosku dostępny jest w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie internetowej miasta Otwocka i OPS
3. Ośrodek Pomocy Społecznej dokona weryfikacji wniosku i po pozytywnej weryfikacji skontaktuje się na wskazany adres poczty elektronicznej lub telefonicznie.
4. Wnioski będą rozpatrywane według kolejności złożenia.
5. Płatności za zakup paliwa stałego będzie można dokonać w formie gotówkowej w punkcie bankowym Urzędu Miasta Otwocka lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Otwocka NR 46 8001 0005 2001 0007 9875 0108 w tytule przelewu należy wpisać nazwisko i imię oraz adres wnioskodawcy na zakupu preferencyjny węgla.
6. Po dokonaniu płatności i jej zaksięgowaniu (od 2 dni do 3 dni roboczych) zostanie wystawiona faktura i przesłana jako dokument uprawniający do odbioru węgla ze składu na terenie PSZOK ul. Kraszewskiego 1.
UWAGA ! Urząd Miasta Otwocka oraz Ośrodek Pomocy Społecznej nie przesyła nr konta drogą elektroniczna na mail oraz telefonicznie sms do dokonywania wpłaty na preferencyjny zakup paliwa stałego. Uwaga na oszustów.